SALA C

SALA C AGENDA

09:20

Otwarcie konferencji

10:00-11:00

"Roll the clip!" - use Azure to host and analyze your videos

Filip Kiniorski

Usually, when we think about the cloud, and Azure cloud, in particular, we think about computing and storage services. Yet, the cloud provides much more functionality than that.
In this session, we will explore the way Microsoft Azure brings us closer to becoming a conference organizer, and how we can use Azure services to get more insights into our recordings.

11:00-11:30

Przerwa na kontakt z wystawcami

11:30-12:30

Opposite approach to identity

Karol Pieciukiewicz

Privacy and security of the self-identity is crucial in our digital world. Using Microsoft Entra Verified ID, you are a owner of the credential and has complete control over how it can be managed.

12:30-13:00

Przerwa na kontakt z wystawcami

13:00-14:00

Zabawy z Query Store i intelligent query processing

Cezary Ołtuszyk

Query Store oraz intelligent query processing są obecne w SQL Server i Azure Database od jakiegoś czasu. Podczas tej sesji zechcę przybliżyć wam te mechanizmy pokazując kilka linijek własnego kodu napisanego na potrzeby mojej pracy lub też dla czystej zabawy.

14:00-15:00

Długa przerwa na kontakt z wystawcami

15:00-16:00

Jak zrobić silnik języka do VsCode?

Grzegorz Nowiński

Edytor VsCode jest bardzo elastyczną platformą, umożliwiającą tworzenie własnych rozszerzeń. W trakcie mojej prezentacji opowiem Wam o nietuzinkowym problemie, jaki napotkałem. Zdradzę też, jak go rozwiązałem za pomocą własnego silnika języka. Po zakończonej sesji uczestnicy Expert Summit będą wiedzieli, jak napisać własne rozszerzenie.

16:00-16:30

Przerwa na kontakt z wystawcami

16:30-17:30

Intune & Apple – Jak w organizacji zaadoptować jabłka?

Kamil Kobylarek

Urządzenia firmy Apple w roli sprzętu służbowego coraz częściej pojawiają się w różnych organizacjach, od małych startupów po wielkie korporacje. Prawdopodobnie jest to miła odmiana dla użytkowników przyzwyczajonych do stacji roboczych z Windowsem, jednak dla działu IT to niemałe wyzwanie organizacyjne. Od czego zacząć? Jak wspierać takich użytkowników? Jak zarządzać sprzętem?